1403-07-30 20:38
43
0
91821
مجاهدان راه قدس نمی‌میرند؛

ادای احترام مردم گرگان به شهید السنوار

مردم شهیدپرور و ولایتمدار گرگان امشب در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان گردهم آمدند و با برگزاری بزرگداشتی به شهید یحیی السنوار مجاهد راه قدس ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مراسم بزرگداشت مجاهد راه قدس شهید یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امشب در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد، مردم ولایتمدار و شهیدپرور گرگان با حضور خود در این مراسم به مقام شهدای جبهه مقاومت ادای احترام کردند و همدردی خودشان را با ملت مظلوم فلسطین، غزه و لبنان نشان دادند.

* شهید السنوار شهامت و شجاعت دینی را متجلی کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این مراسم با اشاره به اینکه اسلام با خون شهدای جبهه مقاومت پربارتر می‌شود، گفت: مجاهدان راه قدس نمی‌میرند، شهدا قهرمانانی هستند که در مبارزه با کفر پرچم اسلام را بالا می‌برند و شهامت و شجاعت دینی را متجلی می‌کنند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین با بیان اینکه ملت ایران همواره حامی و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین و آزادی‌خواهان جهان است، افزود: شهدای جبهه مقاومت با اهدای خون خود ثابت کردند در مسیر حق بر علیه باطل هیچ‌گاه تن به ذلت نمی‌دهند.

وی با اشاره به خصوصیات شهید السنوار بیان کرد: این قهرمان مجاهد شهید دو دهه از عمرش را در بند زندان‌های رژیم غاصب صهیونیستی سپری کرد اما در این مدت روحیه مبارزاتی خود را از دست نداد و همواره برای آزادی قدس شریف تلاش کرد و در این راه به مقام والای شهادت نائل شد.

*روح تازه‌ای در مبارزات حق‌طلبانه دمیده شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان توضیح داد: شهید السنوار با طراحی عملیات طوفان الاقصی نشان داد که رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی از خانه عنکبوت نیز سست‌تر است و گنبد آهنین آن‌ها در نفوذناپذیری افسانه‌ای دروغین بیش نیست.

گرزین با اشاه به اینکه شهید السنوار قهرمان جبهه مقاومت روح تازه‌ای در مبارزات حق‌طلبانه به نمایش گذاشت، تصریح کرد: این شهید عزیز با خدمات بزرگی که به ثمر نشاند راه را برای پیروزی حق بر باطل هموار کرد و این خون‌های پاک هرگز هدر نمی‌رود.

وی وحدت و همدلی مسلمانان را برای آزادی فلسطین مور خواند و گفت: هر چه اتحاد مسلمانان بیشتر شود، زمینه دستیابی به پیروزی نزدیکتر خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، مراسم بزرگداشت مجاهد راه قدس شهید یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با مداحی حاج محمدرضا بذری در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.